Remata a tempada: Nerea Iglesias Campiona Galega Absoluta, entre outras novas

Cando está rematando a tempada antes das vacacións do verán, temos e damos constancia das probas que tivemos nos ultimos días:

Campionato Galego Absoluto – 15 de Xullo

                   O sábado 15 de Xullo, celebrouse no Estadio do Centro de Tecnficación Deportiva de Pontevedra, o Campionato Galego Absoluto masculino e feminino.

              Con dereito a participar por acadar a marcar mínima correspondente, foron Carlos Manso e Nerea Iglesias, que competirán na proba de 100ml

              Carlos fará unha boa marca de 11.90 cun vento positivo de 0,5 m/s., pero non acadando a marca necesaria para pasar a final.

                 E como nos ten acostumados Nerea, en esta ocasión tampouco ía ser menos, e xa nas series clasificatorias, saltaría a primeira sorpresa do día, na segunda serie, Nerea quedará primeira da serie cun tempo de 12.38 segundos, batindo o Record Galego nunha centésima. 

                Posteriormente e xa pola tardiña, proclamarase Campiona Galega Absoluta e medalla de Ouro, cun tempo de 12.42 segundos

PARABÉNS NEREA.

Campionato de España Cadete – 2 de Xullo

                   O sábado 2 de Xullo desprazaronse ata Lorca (Murcia) para participar no Campionato de España Cadete, os atletas Nerea Iglesias e Brais Fernández Rodiño, que tras alcanzar a marca mínima establecida participan na proba de 100ml. Con eles desprazouse o adestrador Luis M. Feito, que estivo con eles en todolos momentos.

                Brais participou nas series clasificatorias acadando unha marca de 11.88 segundo cun vento de -0.1, que a piques estivo de conseguir a marca para as semifinais, pero non poido ser. Chegar ata aquí é unha sorte.

               Nerea fixo un tempo de 12.45 cun vento de +2.6, que lle valeu para clasificar para a semifinal, que se disputaría a ultima hora da tarde, pero unha indisposición que viña arrastrando, non permitiu que pasara a final, tendo unha marca de 12.72 segundos.

 

Gran Fondo de Ézaro – 2 de Xullo

                O sábado 2 de Xullo, celebrouse o Premio de Ciclismo Gran Fondo de Ézaro, que organiza Ezequial Mosquera.

              Despois de duros adestramentos, ese día, un grupo de atletas do clube, dispuxose a disputar a carreira e pasalo ben, en compaña dos grandes profesionais.

 

 

Campionato de España de Montaña de Veteráns – 24 de Xuño

 

               O sábado 24 de Xuño, celebrouse en Molinaseca (León) o Campionato de España de carreiras de Montaña para Veteráns, no que participou o atleta Mario Rodríguez Otero, acadando o posto 15º da categoría M35 e o posto 89º da categoría xeral, despois de recorrer 13 kms con un desnivel positivo de 1200 metros. 

         

 

                 Achegamos a súa crónica:

                “Campeonato de España de Carreras de montaña RFEA.

            16h: Llego a Molinaseca, León después de 2:30h de viaje, la carrera es a las 19 así que tengo tiempo a coger el dorsal y descansar en su playa fluvial.
Bikila, Playas de Castellón, Adas Proinor, Fisiorama, Mainsa Saporo etc ya me hacen una idea que va a ser una prueba más de atletismo que de Trail.
           Ambiente raro, la gente cada una a lo suyo, con sus fisios, sus entrenadores, nadie habla con nadie cada uno con los suyos.
           Me tumbo al lado del río voy a descansar e incluso bañarme como uno más del pueblo, a esta hora en un Trail la gente estaría haciendo lo mismo o quizá acompañado por una cerveza fresquita.
          De repente un: vamos chavales a hacer un rodaje suave para activarse😱😱😱, le dice un entrenador a los suyos; faltan dos horas y media para la carrera y estamos a 28°!!! Cuánto estoy aprendiendo.
 Alguien del pueblo comenta: ya están aquí desde el miércoles por la tarde reconociendo el recorrido…no salgo de mi asombro.
         Empieza la carrera,13 km con 
1000 de desnivel positivo y 39 m de negativo, se caen 3 corredores en la salida, la gente pasa por encima de ellos, cual San Fermín, uno no se levanta y los que lo hacen ni miran para él, que buen rollo se respira😂.
Primer km, 
posiblemente a 3 y pico, en subida, esto promete, primeros 4 abandonos en menos de 500m, cosas extrañas que suceden.
          A partir de ah
í la carrera transcurre sin más, yendo yo de menos a más, al revés que el calor, 28°abajo y 13°en meta.
         Pasamos por pueblos como Riego de Ambros y el Acebo siguiendo el camino de Santiago en dirección opuesta hasta llegar a la cima a 1522m.
         Al final result
ado discretillo, 15ª de mi categoría, 89 del absoluto, pero la sensación de que he dado todo lo que tenía y podía, y eso después de unos días cuando después de pensar en estas cosas cuándo más valoro ese discreto resultado.
         21:30h estoy en el coche, no tengo tiempo para ducharme, como un bocadillo por el camino, me quedan 2:30 de viaje y toda la noche de trabajo por delante.
         00:30 entro a trabajar, vuelta a la vida real, mi compañero me espeta un pensé que ya no venías…a lo que mi respuesta es: me vine “activando” por el camino.
         Sin duda una experiencia rara que repetiré pero ya con ganas de que llegue el fin de semana y de ir a un Trail,de los de verdad, y poder sacarme esa espinita.”

          Parabéns Mario. Todo un mérito chegar ata ahí.

REGULAMENTO

PROMOCIONAL

RESULTADOS

FOTOS

Iroman As Pontes –  26 de Xuño

             O domingo 26 de Xuño, celebrouse en As Pontes de García Rodríguez, o Ironman Nortwest, no que participou por segunda vez o atleta do clube Juan García Fandiño,  acadando o 5º posto da categoría V1 e o 14º posto da clasificicación xeral cos seguintes tempos, despois de realizar 1900 metros de natación, 90 kms de ciclismo e 21 kms de atletismo:

00:34.10 en natación

02:31.46 en ciclismo

01:35.16 en atletismo

Facendo un total de 04:45.22 horas. Parabéns máquina

 

Nerea ca selección Galega no Campionato de España por Autonomías – 17/18 de Xuño

              O sábado 17 e o domingo 18 de Xuño, celebrouse en Lorca (Murcia), o Campionato de España Cadete por Seleccións Autonómicas. Ca seleción Galega, Nerea Iglesias, do Fontes do Sar, que participou nas probas de 100ml, na que acadou unha marca de 12.60 e nos relevos de 4x300ml, no que acadaron un tempo de 2:54.00, quedando o final 5ª en todo o Campionato.

INFORMACIÓN

RESULTADOS

FOTOS

Festa do Deporte – Concello de Santiago – 17 de Xuño

               O sábado 17 de Xuño en horario de mañán e tarde, celebrouse no Parque de Galeras e alrededores o Día Municipal do Deporte, no que participou o clube, con un amplo abanico de actividades, todas relacionadas co noso deporte. 

               Ata Galeras desplazouse boa parte do material do clube, a colchoneta de altura, xavelinas, pesos, martelos, discos, tacos de saída, relevos, etc. e mostraronse diferentes actividades que todo o publico poido disfrutar.
               Tamén e dentro da modalidade e ruta e montaña, fixose a ultima hora da tarde unha mini ruta polo parque, polo rìo, polo monte, que tivo gran aceptación.

 Agradecemos o Concello de Santiago e o Departamento de Deportes que confiara en nós para amosar o atletismo a cidadanía e estamos deseosos de volver participar o ano que ven.

FOTOS

INFORMACIÓN